onsdag, august 17, 2011

California denim


Hurra. Selv om jeg prøver å absorbere til meg alt jeg kan av sommer, er det ikke til å komme unna at høsten er i full gang på Lindex, og de siste sommerplaggene enten er solgt ut, eller må finne veien til salgsstativene. Selv om jeg ikke nødvendigvis ser så veldig fram til noe som kommer til å bli en lang høst og vinter, skal det allikevel sies at jeg er meget glad når høsten kommer til butikken. Store strikkejakker og fiiiiine farger er med på å gjøre høsten mye kjekkere. Denne sesongen har vi fått en fantastisk ny modell til å fronte høstens første kampanje, nemlig Reese Witherspoon, en skuespiller jeg liker veldig godt. Jeg har allerede funnet noen favoritter i kolleksjonen som jeg enten må prøve å motstå, eller bare gi etter å få inn i mitt (allerede overfyllte) garderobeskap.

1 kommentar:

Ingveig sa...

I like, Monica. Flott at det kommer farger til høsten. Det lige me. Farger gir et kick til glede i livet. Vi trenger det faktisk, har jeg funnet ut. Så: jeg må komme innom Lindex og titte på :)
Hurra!!!