søndag, september 25, 2011

Honeymoon


Jeg er dårlig til å blogge, og jeg har store planer om enten å slutte eller virkelig gå inn for det når jeg kommer hjem fra bryllupsreise :) Muligens starte en helt ny blogg? Mange muligheter. I mellomtiden kommer en liten hilsen fra bella Italia. Her er det sensommer og veldig deilig. Fint med en aldri så liten sommerferie, før en lang høst kommer skikkelig i gang i Norge. Nå er vi i Roma, og har rukket å se Colosseum, Trevi-fontenen og tusenvis av turister. Vi har fått unnagjort litt shopping, og i morgen setter vi sannsynligvis kursen mot Vatikanstaten. Må vi ha med pass mon tro?


På dette bildet viser jeg frem mine vinterbleke Norgeslegger som prøver desperat å få slikket litt sol gjennom vinduet på hotellet i Torino.

3 kommentarer:

Maria sa...

Gøy om du blogger mer da. Det er alltid kjekt å lese innlegg på bloggen din :)

Ingveig sa...

Jeg støtter Maria: ALLTID gøy å lese dine blogginnlegg.
Nyt dagene i bella Italia.
Varm deres føtter i solens deilige varme.
Nyt turistene og nyt alt dere skal kikke på.
Hils paven!

Ingveig sa...

Og til slutt: jeg følger spent med på nye reiseskildringer.