tirsdag, oktober 04, 2011

Tanker på vei hjem fra jobb

Gå?ta buss? gå? ta buss? GÅ!!!

Handle på veien eller handle senere? Slippe å dra på bæreposer...Tar det senere

Oisann, der åpna himmelen seg gitt

Gå? Ta buss? Gå? Ta Buss? TA BUSS!!!...Nei vent litt, har jo lovet meg selv å gå til og fra jobb hele denne uken...Gå, dette er jo bare en liten byge

Det var visst en lang byge

Der begynte det visst å blåse også...og DER sluttet det å blåse

Hva er sannsynligheten for at Roman har middag klar når jeg kommer hjem?
Hva er sannsynligheten for at Roman har reid opp senga før han gikk i dag?

Å, gjett ka eg fikk lyst te å baka i kveld...Boller me sjokolade, og kanel i svingene og kakao me krem...Høstkos...men då må eg handla

Det er egentlig mange fine hus på nedre Eiganes


Savior, he can move the mountains...

Oi...sykkel...kanskje ikke så lurt å stenge seg inne i iPod og 2x hetter?

SNART HJEMME :)

Oi...Der tittet visst solen frem gitt

3 kommentarer:

Ingveig sa...

Skiftende vær og valgets kvaler. Jeg satt på bussen ved Mosvannet da himmelens sluser åpnet seg. Å du og du!!

Fikk lyst på varme nybakte boller hos deg. Tar gjerne imot en invitasjon fra dere en ettermiddag. Du og jeg skal jo forresten ha en filmkveld en dag, Blueray. ;-)
Passer fint en kveld når regnet bøtter ned og vi kan tenne lys i ly fra den ulende vinden.

Skal, skal ikke?? SKAL. :-))

Anonym sa...

Håper på at en av sannsynlighetene er ikke bare sannsynligheten:)
Det er rart ute.
Blåser og ikke blåser. Så sant...
Skal ...skal ikke
Skal komme en dame til meg i morgen for å få opplæring i russisk. She will..
Hun kommer, sikkert.
Og du Monica, skal se med mamma en Blueray en dag.
Det er sikkert:)Så koselig:)
Sv.

Maria sa...

Eg tar bilen... Men så e eg ikkje redd for å innrømme at eg e litt lat...