fredag, januar 20, 2012

For keeps?

Blogging har nesten blitt som trening. Jeg setter meg mål om minst et innlegg i uken, eller ett innlegg hver annen uke, plutselig har det gått 2 måneder uten noen som helst form for skriveglede, men vips så skjer det noe helt fantastisk hverdagslig, som jeg tenker jeg kan dele med verden. Dagens/ukens/månedens hverdagslige nyhet er at jeg har frihelg og begynner den med å ha en skikkelig opprydning i leiligheten. Gammel mat hives i komposten, systemer som ikke lenger er systematiske får ny orden og klærna sendes til Fretex. Plutselig finner man noe man hadde glemt og som man lurer på om man av den grunn bare skal sende den videre, eller om det er en grunn til at den stadig ligger innerst i skuffen. Ellers så er det nyere ting som er kjøpt på salg for en slikk og en ingenting (og som sikkert blir solgt dyrere på Fretex enn hva jeg betalte for den med halv pris av rød pris og personalrabatter etc.) En ting jeg kanskje lurer på om jeg skal beholde eller glede noen andre med er denne luen. Har gått med den innendørs i en halvtime nå, og lurer litt på om den får oppleve dagslyset og den friske luften utenfor Tikhonovs fire vegger. Søt er den iallefall, det sa iallefall Roman, så det kan ingen si noe på. Så mine kjære, trofaste, tålmodige lesere. For keeps?




2 kommentarer:

Anonym sa...

Først og fremst trodde jeg at det var en av de årets(fjorårets julegaver):))
Men det var ikke det!
KEEP!
Du kan knytte den! En stor fordel!
Det blåses ikke vekk!
Jeg stemmer for "KEEP"!
SV.

Ingveig sa...

Jeg likte best det nederste bildet.
Sweet, very sweet, min skjønne. :-)