mandag, februar 13, 2012

There should be a holiday for girls like me



Med holke i innkjørselen og 3x 46,5 timers arbeidsuke, kjenner jeg at ord som sommer og ferie varmer en kald kropp ekstra mye om dagene. Derfor har jeg og Roman begynt å planlegge litt ferie. Siden storesøster har bestemt seg for å gifte seg på Rhodos (hurra), er vi iallefall garantert litt sol og bad i løpet av sommermånedene. Og siden Roman har fått Barcelonatur av meg til jul, er vi jammen garantert litt storby også (selv om det sannsynligvis blir litt utpå høsten). Men hva med resten av ferien? Skal vi dra tilbake til Italia og se på fotball? Skal vi kjøre bil fra kyst til kyst i USA? Skal vi dra på ennå mer avslapping på chartertur til Syden med resten av Norge, Sverige og en dæsj av Danmark? Skal vi reise en ny og spennende plass? Skal vi reise et sted vi kjenner? Eller skal vi ha spareferie i hagen? Forslag mottas med takk. Hvem skulle tro det skulle være så vanskelig å bestemme seg for ferie!? Sukk og akk, en ting er iallefall sikkert; Ferie skal vi på, så jeg får heller titte på gamle feriebilder og bli inspirert




2 kommentarer:

Anonym sa...

Det er så kjekt - mimre og planlegge:)
synes jeg
Sv.

Ingveig sa...

Jeg foreslår at dere åpner et atlas over verden, lukker øynene og peker! Der!!
Kan bli spennende det. :)

Uansett hva det blir: jeg unner både deg og Roman en skikkelig knall ferie. Dere ligger ikke på latsiden hva gjelder jobbing.
Så: det er viktig for helsa å ta en pause innimellom.

Good luck til deres valg. - Så skal vi uansett kose oss på Rhodos.